- Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków
- mapa sytuacyjna z naniesieniem lokalizacji instalacji
- dokumentacja techniczna opisująca zasady funkcjonowania instalacji
- Podmiot zobowiązany do zgłoszenia przydomowej oczyszczalni ścieków:
- prowadzący instalację
- Miejsce złożenia dokumentów:
- Biuro Podawcze, parter, tel. 52 397 18 00 wew. 10
- korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice
- Jednostka odpowiedzialna:
- Referat ds. Gospodarki Wodno-Ściekowej i Energetycznej
- telefon: (52) 397 18 00 wew. 97, 96
- siedziba: 89 – 600 Chojnice, Pl. Niepodległości 7, II piętro, pok. 200
- Referat ds. Gospodarki Wodno-Ściekowej i Energetycznej
- Uwagi:
- do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić, jeżeli organ w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 ze zm.) art. 152 ust. 1 oraz art. 378 ust. 3 pkt 3 oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1510)