- Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o wydanie warunków technicznych na odprowadzenie wód opadowych z terenu inwestycji. Do wniosku można załączyć propozycję zagospodarowania terenu (mapa) celem sprecyzowania przedmiotu wniosku
- w przypadku gdy wniosek składa pełnomocnik w imieniu inwestora do wniosku należy załączyć:
- oryginał pełnomocnictwa lub poświadczony odpis pełnomocnictwa
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł (opłata nie dotyczy pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Opłaty należy dokonać w kasie Urzędu lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Chojnicach.
- Opłaty:
- 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskuje pełnomocnik)
- kasa Urzędu Miejskiego w Chojnicach
- lub na konto Urzędu nr 96 1020 2791 0000 7702 0294 3348 w tytule „Opłata skarbowa”
- 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskuje pełnomocnik)
- Miejsce złożenia dokumentów:
- Biuro Podawcze, parter, tel. 52 397 18 00 wew. 10
- korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Chojnicach, Referat ds. Gospodarki Wodno-Ściekowej i Energetycznej, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice
- Jednostka odpowiedzialna:
- Referat ds. Gospodarki Wodno-Ściekowej i Energetycznej
- telefon: (52) 397 18 00 wew. 97, 96
- siedziba: 89 – 600 Chojnice, Pl. Niepodległości 7, II piętro, pok. 200
- Referat ds. Gospodarki Wodno-Ściekowej i Energetycznej
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U z 2022r. poz. 2142 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2002 r. poz. 1225)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2625 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.)