Już niebawem rozpocznie się ostatni etap realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Rewitalizacja zdegradowanych obiektów i otoczenia po byłym szpitalu w Chojnicach”. Etap ten obejmuje wyposażenie Wszechnicy Chojnickiej.
Przetarg na wyłonienie wykonawcy tego zadnia został ogłoszony w kwietniu 2006r. Z uwagi na założoną szacunkową wartość tego przetargu, opiewającą na kwotę 600 tys. zł netto, ogłoszenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, zostało opublikowane w suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Ponadto, zgodnie z procedurami określonymi ustawą, ogłoszenie ukazało się również w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Chojnicach.
Mimo iż Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia pobrało 27 zainteresowanych, to na ogłoszenie odpowiedziało pięciu wykonawców:
- STALDREW M. Czwarnok, G. Woźniak-Głażewska sp. j. z siedzibą w miejscowości Dębe Wielkie,
- PHPU ZUBER z siedzibą we Wrocławiu,
- PPHU „AS POMORZANKA” Andrzej Szarmach z siedzibą w Skórczu,
- PERFEKT s.c. Marek Rychert i Andrzej Deyk z siedzibą w Sierakowicach,
- PHU BIUROTECHNIKA S.A. z siedzibą w Warszawie.
W wyniku przeprowadzonego postępowania dwie z ofert zostały odrzucone ze względu na braki formalne złożonej dokumentacji. Tym samym przetarg wygrała oferta z trzecią pod względem ceny propozycją: PPHU „AS POMORZANKA” Andrzej Szarmach z siedzibą w Skórczu. Oferowana cena, na którą w dniu 13.07.2006r została podpisana umowa, opiewa na kwotę 750.779,46 zł brutto.
Zakres zadania obejmował dostawę i montaż wyposażenia wchodzącego w skład 5 kategorii asortymentowych:
- Sprzęt komputerowy i RTV
- Meble
- Meble i wyposażenie biblioteczne (specjalistyczne i metalowe)
- Wyposażenie – urządzenia biurowe i specjalistyczne
- Sprzęt sportowy
Wykonawca zamówienie realizował w okresie 16.08 – 29.09 br.