Gmina Miejska Chojnice informuje, iż od 27 kwietnia 2023 roku zaczyna się dwuletni okres trwałości projektu polegającego na przekazaniu uczniom laptopów w ramach grantu przyznanego gminie w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. 27 kwietnia 2023 roku rozliczenie grantu przedstawione przez gminę zostało zweryfikowane i zatwierdzone, a tym samym zakończyła się realizacja projektu.
Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu, terminy na złożenie oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach projektu, przedstawiają się następująco:
- I oświadczenie – rok po rozliczeniu projektu: od 1 do 27 kwietnia 2024 r.
- II oświadczenie – dwa lata po rozliczeniu projektu: od 1 do 27 kwietnia 2025 r.
O konieczności złożenia oświadczeń Gmina Miejska Chojnice przypomni osobnymi komunikatami.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Wydziałem Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Chojnicach – tel. 52 3971800 wew. 26.