- Wymagane dokumenty:
- podanie w formie życiorysu Jubilatów, które zawiera m.in. poniższe informacje:
- imiona i nazwiska Jubilatów
- data i miejsce zawarcia związku małżeńskiego
- obecny adres zameldowania (miejscowość) + telefon
- kiedy i jak się poznali Jubilaci
- jak Jubilaci spędzają wolny czas
- zainteresowania Jubilatów
- dzieci, wnuki
- ewentualna zgoda na udział mediów
- oświadczenie o niekaralności
- podanie w formie życiorysu Jubilatów, które zawiera m.in. poniższe informacje:
- Opłaty:
- brak
- Miejsce złożenia dokumentów:
- Urząd Stanu Cywilnego w Chojnicach, pokój 507, II piętro, telefon: 52 397 18 00 wew. 30 / 34 / 56
- Jednostka odpowiedzialna:
- Urząd Stanu Cywilnego w Chojnicach w zakresie przekazania projektu wniosku do Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Terminy i sposób załatwienia sprawy:
- niezwłocznie
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 16 października 1992r. O orderach i odznaczeniach (Dz. U. Nr 90, poz. 450 ze zm.)
- Rozporządzenie Prezydenta RP z dnia 15 grudnia 2004r. W sprawie szczegółowego postępowania w sprawach nadawania orderów i odznaczeń oraz wzorców odpowiednich dokumentów ( Dz. U. Z 2004r. Nr 277, poz, 2743)