- Wymagane dokumenty:
-
wniosek o dofinansowanie odbioru płyt dachowych azbestowo-cementowych
-
- Podmiot zobowiązany do złożenia oświadczenia:
-
właściciel nieruchomości
-
- Miejsce złożenia dokumentów:
- Biuro Podawcze, parter, tel. 52 397 18 00 wew. 10
- korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice
- Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
- telefon: (52) 397 18 00 wew. 94
- e-mail: [email protected]
- siedziba: 89 – 600 Chojnice, Pl. Niepodległości 7, II piętro, pok. 201
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 roku w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 roku zmieniającej rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162 poz. 1089)