- Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zaświadczenia
- dowód uiszczenia należnej opłaty administracyjnej
- do wglądu: dokument tożsamości wnioskodawcy
- Opłaty (opłatę skarbową należy uiścić bezpośrednio w kasie Urzędu lub dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Chojnicach):
- 17 zł – opłata administracyjna
- Miejsce złożenia dokumentów:
- Urząd Stanu Cywilnego w Chojnicach, pokój 507, II piętro
- Jednostka odpowiedzialna:
- Urząd Stanu Cywilnego w Chojnicach, telefon: 52 397 18 00 wew. 30 / 34 / 56
- Terminy i sposób załatwienia sprawy:
- niezwłocznie
Podstawy prawne
- Art. 4, 5 i 6 ustawy z dnia 04.04.2019r. o przedłożeniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 09.05.2019r. poz. 860)